Guàrdia Urbana (Cultura General) de l'Ajuntament de Barcelona

Guàrdia Urbana (Cultura General) de l'Ajuntament de Barcelona

Adams

978-84-1116-824-3

Surt al carrer una nova edició del Temari per a la preparació de l'exercici de Cultura general corresponent a la primera prova d'accés al cos de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb la convocatòria i les bases específiques que han de regir el procés de selecció d'aquesta categoria (DOGC de 29/11/2023).Aquest volum inclou 9 temes de cultura general, i es complementa amb el llibre de Temari i amb els Qüestionaris a través de la modalitat en línia d'ADAMS Test, que serveixen per a completar la preparació de la primera prova. En definitiva, oferim l'opositor l'eina més eficaç per accedir al cos de policia de la ciutat comtal.

Tema 1. Geografia.
Tema 2. Història.
Tema 3. Art.
Tema 4. Llengua.
Tema 5. Literatura: autors i obres.
Tema 6. Ciències socials.
Tema 7. Matemàtiques.
Tema 8. Ciències.
Tema 9. Relació d'especialitats.