Suport a l'edició municipal

La Diputació de Barcelona ofereix suport econòmic als ajuntaments de la província de Barcelona per a l’edició de publicacions d'àmbit local a través del Catàleg de Serveis.

Aquest recurs econòmic consisteix a donar suport a aquelles publicacions que tinguin un interès de recuperació històrica (memòria, costums, tradicions, personatges...) i de divulgació cultural i/o científica dins de l’àmbit local.

La Diputació de Barcelona, comercialitza i ven des de la Llibreria aquestes publicacions d’àmbit local, a més a més de fer-ne difusió des dels seus canals (web de la Llibreria, xarxes socials corporatives, etc.) i distribució i venda a d’altres llibreries.