Cos de Mestres. Audició i Llenguatge (T2)
Llibre

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge (T2)

Temari volum 2

Català
Editorial:
7 Editores (MAD)

ISBN:
978-84-142-7254-1
Any d'edició:
2023
Pàgines:
206

MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari de Audició i Llenguatge per a l'accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent. En aquest volum incloem els temes 14 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (LOMLOE), el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica i el Decret 21/2023, de 7 de febrer, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació infantil.

Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada.

Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes

Tema 15. La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l'elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d'ús

Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel·lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d'aquests alumnes

Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel· lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars

Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d'aquests alumnes

Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge

Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla

Tema 22. La intervenció del mestres d'audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge

Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge

Tema 25. La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació