PLA D'ACCIÓ CULTURAL DE VALLALTA
Llibre en Pdf

PLA D'ACCIÓ CULTURAL DE VALLALTA

Els tres municipis que formen la Vallalta, Sant Pol de Mar, Sant Cebrià de Vallalta i Sant Iscle de Vallalta s'han proposat fer una aposta estratègica per al desenvolupament de la qualitat de vida de la ciutadania, fomentant la col·laboració i la solidaritat entre els municipis que la conformem. El Pla d'acció cultural de la Vallalta és l'instrument que guiarà la vida cultural de la Vallalta, conscients que la cultura té un paper molt important en tant que facilita la cohesió social i l'arrelament de la població al territori. Per tal que la ciutadania se'l senti propi, des d'un inici, s'ha comptat amb la seva participació. És, doncs, un document basat en una diagnosi participativa i al mateix temps és un document estratègic que planteja uns reptes de futur, situant la cultura com a eix central de la vida política i ciutadana del territori.