GUIA METODOLÒGICA PER LA CREACIÓ DE TAULES DE COORDINACIÓ MUNICIPAL ENTRE ADMINISTRACIÓ I ENTITATS
Llibre en Pdf

Català
Jardí, A. (Autor) / Parera, G. (Autor) / El Risell. Cooperativa de consultors (Autor) / Serra, L. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Perso (Direcció)

Aquesta Guia vol ser una eina de suport als municipis que es plantegen la creació o la millora de taules formades per diferents agents, bàsicament serveis municipals i entitats socials, per fer front a les actuals necessitats i demandes socials vinculades a la subsistència. L'objectiu és contribuir a lluitar contra la pobresa des d'una perspectiva de coresponsabilitat.