- Autoria
- Martínez i Jordà, David (Autor) / Medina i Vilalta, Carles A. (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Any d'edició:
- 2023
- Pàgines:
- 41
- Col·lecció:
- Eines
- Sèrie:
- Benestar i Ciutadania, 32
- Sota demanda. Disponible en 2-3 dies per a la Península
El present document proposa un model metodológic de referència, que pretén dotar als ens locals d'eines i estratègies de gestió de la comunicació, que contribueixin a la millora del coneixement que la ciutadania i altres serveis públics del territori tenen dels serveis socials municipals, amb l'objectiu de promoure un canvi en la percepció assitencialista i estigmatitzada que sovient es té d'aquests serveis, fer més eficient la seva resposta davant les probemàtiques socials -clàssiques i emergents-, i impulsar processos de reflexió estratègica que enforteixin el posicionament dels serveis socials com a serveis transparents, transformadors i amb vocació d'universalització.
En aquest sentit, al document marc trobareu les bases per a elaborar unp la de comunicació de serveis socials, els agents que cal tenir en compte durant les diferents fases de disseny del pla, les estratègies per donar difusió a la cartera de serveis socials o sobre com accedir al servei entre d'altres.
Altres llibres de la matèria
Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació
T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats