CONDICIONS DE VIDA I HÀBITS DE LES DONES DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: ENQUESTA DE CONDICIONS DE VIDA I HÀBITS DE LA POBLACIÓ DE CATALUNYA 2006

Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Ba (Autor) / Gumà, J. (Autor) / Ferrer, C. (Autor) / Moreno, S. (Direcció) / Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Direcció) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Igualtat i Ciutadan (Direcció)

978-84-9803-373-1

Documents de Treball
Sèrie:
Igualtat i Ciutadania, 15

L'informe ofereix una anàlisi, amb perspectiva de gènere, de les condicions de vida de la població de la província de Barcelona. Aquest enfocament permet copsar les realitats diferenciades de dones i homes, i posa l'accent en les relacions de gènere i en les condicions que, encara avui, continuen generant desigualtats i desavantatges per a les dones. Així, ens aporten elements que cal considerar per tal de planificar i desenvolupar polítiques d'igualtat de gènere útils per aconseguir que la igualtat de dones i homes sigui real i efectiva. L'estudi s'emmarca en la sèrie d'explotacions monogràfiques que l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona realitza de l'Enquesta de condicions de vida i hàbits de la població de Catalunya, amb la coordinació de l'Observatori Territorial de la Direcció d'Estudis i Prospectiva. Aquesta monografia ha estat impulsada per l'Àrea d'Igualtat i Ciutadania.

Articles relacionats