Diagnosi dels serveis de cures d'entorn domiciliari i comunitari
Llibre d'impressió a demanda

Diagnosi dels serveis de cures d'entorn domiciliari i comunitari

Context sociodemogràfic, característiques i tendències dels serveis a la província de Barcelona

Diputació Barcelona. À. Igualtat i Sostenibilitat (Direcció)

Projectes transformadors, 1

La publicació té per objectiu analitzar els serveis de cura que s ofereixen als municipis per tal d'identificar tendències, reptes i oportunitats de millora.

L'estudi s'emmarca en el projecte transformador Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat, que pretén repensar el model de cures que apliquen els municipis i contribuir a promoure una societat basada en l'ètica de la cura des del reconeixement social de la responsabilitat i la necessitat de proporcionar i rebre cures que tenim totes les persones al llarg del cicle de vida.