DETECCIÓ I INTERVENCIÓ DEL CONSUM DE DROGUES EN MENORS D'EDAT: GUIA PER A L'ELABORACIÓ D'UN PROTOCOL D'ACTUACIÓ EN L'ÀMBIT MUNICIPAL

Garcia López, N. (Autor) / Sol, M. (Autor)

978-84-9803-406-6

Documents de Treball
Sèrie:
Benestar Social, 12

Aquesta publicació, elaborada en el marc de la Xarxa Local de Prevenció de les Drogodependències, és el resultat d'un treball conjunt entre diferents professionals coneixedors del tema i vol ser una eina pràctica per dissenyar protocols de detecció i derivació de consum de drogues en menors d'edat, potenciar la coordinació adequada de recursos (educatius, sanitaris, socials...) i donar pautes per identificar els diferents graus de risc, segons la seva situació en relació amb el consum de drogues a fi d'intervenir en el context immediat.