Parlem de... participació i comunicació

La Diputació de Barcelona us convida al col·loqui "Parlem de...", cicle on es debaten temes d'actualitat del món local. Aquesta vegada, de forma virtual, presentem la publicació:

GUIA DE COMUNICACIÓ PER A PROJECTES DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. La guia és una publicació elaborada conjuntament amb tècnics i tècniques municipals i té per objectiu recollir les principals característiques que ha de tenir un pla de comunicació en l'àmbit de la participació ciutadana, així com algunes eines que ens permetran portar-lo a la pràctica.

Des del Servei d'Agenda 2030 i Participació es promou la creació de coneixement de manera col·laborativa, tot incorporant el territori i la seva experiència en espais d'innovació sobre temes actuals.

Presentarà l'acte Núria Parlon Gil, vicepresidenta 4a de la Diputació de Barcelona i Diputada delegada per a les polítiques de Participació, l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de la Diputació de Barcelona.

Intervindran:

Maria Garcia Brugada, cap del Servei d'Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona.

Carola Castellà, cap de la Secció de Participació, del Servei d'Agenda 2030 i Participació de la Diputació de Barcelona.

Gemma Casamajó, membre de la Cooperativa L'Apostrof.

Es comptarà amb la intervenció de tècnics/ques dels municipis que han participat en el grup de treball.

Divendres, 9 d'octubre, de 10 a 11 h.

Accés a la presentació: https://bit.ly/2Z92QrZ

Us hi esperem!