Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana
Llibre d'impressió a demanda

Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana

Documents electrònics a l'administració

Català
Autoria
Martínez, I. (Autor) / Costa, C. (Autor) / Castellà, C. (Autor) / L'Apòstrof, SCCL (Autor)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Any d'edició:
2020
Pàgines:
72

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 20

Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. Aquesta publicació té per objectiu recollir les principals característiques d'un pla de comunicació per a projectes de participació ciutadana i algunes eines que ens permeten portar-lo a la pràctica.

El pla de comunicació d'una experiència participativa (ja sigui un procés o un espai estable de participació) dona coherència a les diferents accions comunicatives, permet fixar prioritats, organitza la feina i ajuda a aconseguir les fites que ens hem proposat. Però tot pla, i si és de comunicació també, ha de ser flexible, en particular en l'àmbit de la participació, on la resposta de la ciutadania és especialment determinant.

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació