GUIA DE COMUNICACIÓ PER A PROJECTES DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA

GUIA DE COMUNICACIÓ PER A PROJECTES DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Autor:
Martínez, I. (Autor) / Costa, C. (Autor) / Castellà, C. (Autor) / L'Apòstrof, SCCL (Autor)
Editorial :
Diputació de Barcelona
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
2020
Pàgines:
72
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 20
Idioma:
Català
Matèries:
Administració local, Comunicació, Ciutadania
Resum

Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. Aquesta publicació té per objectiu recollir les principals característiques d'un pla de comunicació per a projectes de participació ciutadana i algunes eines que ens permeten portar-lo a la pràctica.

El pla de comunicació d'una experiència participativa (ja sigui un procés o un espai estable de participació) dona coherència a les diferents accions comunicatives, permet fixar prioritats, organitza la feina i ajuda a aconseguir les fites que ens hem proposat. Però tot pla, i si és de comunicació també, ha de ser flexible, en particular en l'àmbit de la participació, on la resposta de la ciutadania és especialment determinant.