Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana
Documents electrònics a l'administració
- Autoria
- Martínez, I. (Autor) / Costa, C. (Autor) / Castellà, C. (Autor) / L'Apòstrof, SCCL (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Any d'edició:
- 2020
- Pàgines:
- 72
- Col·lecció:
- Eines
- Sèrie:
- Benestar i Ciutadania, 20
- Sota demanda. Disponible en 2-3 dies per a la Península
Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. Aquesta publicació té per objectiu recollir les principals característiques d'un pla de comunicació per a projectes de participació ciutadana i algunes eines que ens permeten portar-lo a la pràctica.
El pla de comunicació d'una experiència participativa (ja sigui un procés o un espai estable de participació) dona coherència a les diferents accions comunicatives, permet fixar prioritats, organitza la feina i ajuda a aconseguir les fites que ens hem proposat. Però tot pla, i si és de comunicació també, ha de ser flexible, en particular en l'àmbit de la participació, on la resposta de la ciutadania és especialment determinant.
Articles relacionats
Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació
T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats