Mecanismes compensatoris per garantir l'accés a l'educació
Fullet

Mecanismes compensatoris per garantir l'accés a l'educació

La tarifació socials dins les estratègies d'equitat en l'accés als serveis educatius

Català
Puig, M. (Autor)

Col·lecció:
Guies de política educativa local, 4

Amb la col·lecció de publicacions «Guies de políticas educativa local» volem posar a disposició dels governs locals uns materials breus de consulta sobre l'aplicació de les polítiques educatives en l'àmbit municipal, orientats a electes i càrrecs directius municipals amb responsailitats en l'àmbit de l'educació.Les persones que exerceixen aquestes responsabilitats, especialment si es tracta del seu primer mandat, es poden trobar amb dificultats derivades de manca de coneixement profund de les competències i recursos disponibles pels ajuntaments a l'empara d'una legislació que moltes vegades no és prou clara. A més, sovint el règim local i sectorial és objecte de modificacions que dificulten el coneixement d'una competència la interpretació de la qual és diversa i es pot prestar a confusió.Aquestes guies volen facilitar el desenvolupament de les tasques que exerceixen els ajuntaments, abordant les diferents matèries que afecten la gestió del dia a dia en l'àmbit de l'educació.

Localització

Articles relacionats