MANUAL PER A LA COMUNICACIÓ D'OBRES MUNICIPALS

MANUAL PER A LA COMUNICACIÓ D'OBRES MUNICIPALS

Abellà, A. (Autor) / Fernández, A. (Autor) / Navarro, F. (Autor)

978-84-7794-600-7

OTC: Manuals de Gestió, 11

La qualitat de l'obra pública ha de ser un dels objectius de l'acció inversora de les administracions locals, i la comunicació és un factor a tenir en compte. Al llarg del procés de gestió d'una obra, cal informar a diferents col·lectius sobre aspectes relacionats amb l'obra com ara el benefici social, terminis d'execució, costos, molèsties que es produiran, etc. El present manual aborda específicament la qüestió de la comunicació a la fase d'obra i explica com definir una estratègia de comunicació de les obres municipals i com concretar-la en una sèrie d'accions i productes de comunicació, la utilització dels quals, es farà en funció de les necessitats de cada administració i de cada actuació en concret.