Habitatge cooperatiu en sessió d'ús
Llibre d'impressió a demanda

Habitatge cooperatiu en sessió d'ús

EINES I CRITERIS PER A LA SEVA IMPLEMENTACIÓ A ESCALA MUNICIPAL

Clavell, Dolors (Autor) / Ezpeleta García, Isabel (Autor) / Cabré, Eduard (Autor) / Parés Franzi, Marc (Autor) / Chaia Santiago, Graciela (Autor) / Prat Huertas, Martí (Autor) / Vidal Corsà, Lena (Autor) / Soler Tarradellas, M. José (Autor)

Eines
Sèrie:
Urbanisme i Habitatge, 7

L'habitatge cooperatiu en cessió d'ús ja té una trajectòria d'una desena d'anys i ha anat creixent amb diverses iniciatives i experiències. Durant aquest període de temps s ha generat documentació per ajudar els possibles usuaris, amb la mirada posada en la ciutadania.

Aquesta publicació dona resposta a les necessitats dels ens locals que volen impulsar l'habitatge cooperatiu en cessió d'ús, facilitant-los coneixements i eines per impulsar el model dins dels seus municipis: des d'establir el grau de suport que l'ajuntament vol prestar, fins a l'anàlisi de la viabilitat d'una promoció en un solar i la tramitació d un concurs públic per adjudicar-lo a una cooperativa.

De tot plegat en resulta una compilació de la informació més rellevant que, a banda de donar una idea global sobre el funcionament del món de l'habitatge cooperatiu, facilita la gestió tècnica, jurídica i econòmica del desenvolupament d'un projecte.

Articles relacionats