GESTIÓ MUNICIPAL DE LES DEIXALLERIES

GESTIÓ MUNICIPAL DE LES DEIXALLERIES

Arquimbau, R. (Autor) / Mediavilla, L. (Autor)

978-84-7794-680-9

Manuals (medi ambient-català), 9

Aquesta publicació presenta un conjunt de plantejaments de gestió que volen ser útils, sobretot, als gestors municipals d'aquestes noves empreses. El contingut es divideix en cinc documents: 1. Consideracions generals a tenir en compte en la gestió d'una deixalleria, 2. Manual d'orientació general de funcionament de deixalleries, 3. Manual de gestió logística de l'activitat de les deixalleries, 4. Plec de prescripcions tècniques que han de regir la contractació de la gestió de la deixalleria, i 5. Protocol de seguiment del funcionament de les deixalleries gestionades en règim de concessió administrativa.