GESTIÓ DELS MERCATS MUNICIPALS, LA
Llibre

GESTIÓ DELS MERCATS MUNICIPALS, LA

Català
Autoria
Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor) / Tarragó, M. (Autor) / Line Staff Consulting (Autor)
Editorial:
Diputació de Barcelona
Coeditorial:
Diputación Provincial de Castellón

ISBN:
978-84-7794-713-4
Any d'edició:
2000
Pàgines:
55

Col·lecció:
Quaderns de promoció econòmica local, 2

En una bona part dels nostres municipis, el comerç és el principal sector productiu, ben decisiu, doncs, per a la competitivitat de l'Administració local. Calen, per tant, actuacions que complementin el seu tractament d'activitat generadora d'ocupació. En aquest context, un dels objectius de l'actual Pla de mandat d e la Diputació és la millora i l'ordenació de les zones i els equipaments comercials urbans, on destaquen els mercats municipals. Aquest volum analitza la situació actual, els criteris generals per a una nova política municipal en el sector i qüestions de reglamentació, gestió administrativa i comercial, horaris, ofertes i animació comercial.

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació