Mapa del desenvolupament econòmic local a la demarcació de Barcelona: AtlesDel
Llibre d'impressió a demanda

Mapa del desenvolupament econòmic local a la demarcació de Barcelona: AtlesDel

Boixader i Solé, Jordi (Autor) / Subirachs i Mancebo, G. (Autor) / Lomas i Ramon, A. (Autor) / Gómez i Cano, D. (Autor)

Eines
Sèrie:
Economia i treball, 5

Els ajuntaments manifesten un interès creixent pel pensament estratègic i, alhora, generen contínuament innovacions en els projectes aplicats. Les possibilitats de desenvolupament econòmic local que s'imaginen a deu i vint anys vista són avui més obertes que en el passat, i arreu s'observen casos prometedors.Amb enfocament ampli i comparatiu, el Mapa del desenvolupament econòmic local vol ser una eina de suport al disseny d'estratègies. El treball té per objectiu ajudar les entitats locals a respondre les preguntes següents: Quina és la situació del meu municipi en una temàtica concreta? Quin és el balanç de factors de desenvolupament? Quins casos poden servir de referents inspiradors? Es tracta, doncs, d'una eina per al benchmarking i l'aprenentatge col·laboratiu.El document és, essencialment, un reconeixement socioterritorial dels municipis de la demarcació de Barcelona. Aporta una anàlisi multicapa, amb més de cent mapes temàtics, i ofereix, a través de diverses dimensions, una mesura de la performance del desenvolupament econòmic local a escala municipal.