ECONOMIES D'AGLOMERACIÓ I REGIONS URBANES A EUROPA: LA REGIÓ DE BARCELONA, UN CAS D'ESTUDI

ESPON (Autor) / University of Manchester (Autor)

978-88-498-0350-1

Estudis
Sèrie:
Territori, 12

Aquesta publicació ofereix els resultats de la recerca que quatre administracions locals -New Economy in Greater Manchester, Diputació de Barcelona, Grand Lyon i Dublin Regional Authority- han encarregat al programa ESPON (European Spatial Planning Observation Network) de la Unió Europea. Els resultats mostren el dinamisme d'aquestes regions urbanes, que han actuat com a motors de creixement dels seus països, i inclouen recomanacions per a polítiques públiques. Aquest volum conté l'informe central de la recerca, així com la versió completa del cas de la regió urbana de Barcelona i fitxes resum dels quatre casos. El programa ESPON, que es finança en part amb els Fons de Desenvolupament Regional, aporta coneixement, en clau Unió Europea, als territoris i administracions que hi participen.