A DAY AT PALAU GÜELL

A DAY AT PALAU GÜELL

Castellà , Francès , Anglès
Castro, F. (Autor) / Bramon, P. (Traductor) / Charlton, N. (Traductor)
Zahorí de ideas

978-84-945829-2-9

Sketch Guides

The Palau Güell, one of the first works of Antoni Gaudi is considered one of the most significant buildings of the modernist architecture of Barcelona. One day in the Palau Güell drawer Fabio Castro uses sketching to offer their particular vision of the different areas that make up the palace. ---------------------------------------------------------------------------- El Palacio Güell, una de las primaras obras de Antoni Gaudí, está considerado uno de los edificios más significativos de la arquitectura modernista de la ciudad de Barcelona. A Un dia al Palau Güell el dibujante Fabio Castro utiliza el sketching para ofrecer su particular visión de los diferentes espacios que forman el Palacio, desgranar poco a poco toda la vida que le rodea y descifrar las genialidades del arquitecto Antoni Gaudí. ---------------------------------------------------------------------------- Le palais Güell, l'une des premières uvres d'Antoni Gaudí, est considéré comme l'un des bâtiments les plus importants de l'architecture moderniste de la ville de Barcelone. À «Un jour au Palau Güell», le caricaturiste Fabio Castro utilise le dessin pour offrir sa vision particulière des différents espaces qui composent le palais, analysant peu à peu toute la vie qui l'entoure et déchiffrant le génie de l'architecte Antoni Gaudí.