MAPA DE SERVEIS I INDICADORS D'HABITATGE DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: ANUARI 2010

Autor:
Diputació de Barcelona. Gerència de Serveis d'Habi (Autor) / D-CAS, Col·lectiu d'Analistes Socials (Autor) / Observatori Local d'Habitatge (Autor)
Editorial :
Categoria:
978-84-9803-474-5
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Estudis
Sèrie:
Territori, 10
Català
Matèries:
Habitatge, Estadística
Resum

Per mitjà de la plataforma SITMUN, el "Mapa de serveis i indicadors d'habitatge de la província de Barcelona" posa a disposició de les persones interessades tota la informació sobre els serveis d'habitatge que ofereix l'àmbit local i les dades estadístiques disponibles relacionades directament o indirectament amb l'habitatge. L'anuari 2010 té com a objectiu oferir una lectura conjunta, contextualitzada i comentada de les dades del mapa i donar les eines perquè sigui el lector qui analitzi i valori els municipis del seu interès. Es tracta d'iniciatives impulsades per l'Observatori Local d'Habitatge de la Diputació de Barcelona, que ofereix als ajuntaments de la província informació i coneixement per al disseny, la implementació i l'avaluació de les polítiques locals d'habitatge. Amb aquesta finalitat l'Observatori amplia la informació d'aquesta publicació mitjançant les fitxes municipals personalitzades o el cercador d'oficines i serveis d'habitatge.

Altres llibres de la matèria