- Autoria
- López, Ferran (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Any d'edició:
- 2020
- Pàgines:
- 87
- Col·lecció:
- Eines
- Sèrie:
- Cultura, 10
- Sota demanda. Disponible en 2-3 dies per a la Península
Aquest manual té com a objectiu posar a l'abast de les persones que gestionen els equipaments culturals municipals una metodologia amb un enfocament pràctic, que els permeti desenvolupar una audiència, fer-la créixer en amplitud però també en profunditat. Això vol dir augmentar la quantitat de públic, però també ser-li més útils i rellevants.
Establir-hi més relacions i relacions més intenses que siguin profitoses per a ambdúes parts.
A partir de la premissa que els gestors culturals municipals gestionen diners públics i presten un servei amb una clara orientació al ciutadà per sobre dels resultats econòmics, es proposen una sèrie d'eines de màrqueting cultural que han estat plenament contrastades pels ajuntaments de Vilafranca del Penedès, Sant Andreu de la Barca, Vilanova i la Geltrú, Arenys de Mar, Sant Joan Despí i Cardedeu amb l'assessorament de l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona
Altres llibres de la matèria
Altres llibres de l'autor
Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació
T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats