GUIA METODOLÒGICA PER A LA REDACCIÓ DE PLANS LOCALS D'HABITATGE 2014

GUIA METODOLÒGICA PER A LA REDACCIÓ DE PLANS LOCALS D'HABITATGE 2014

Diputació de Barcelona. Àrea de Territori i Sosten (Autor)

978-84-9803-688-6

Documents de Treball
Sèrie:
Territori, 26

La col·lecció Documents de treball facilita als agents del món local documentació actualitzada per contribuir a la millora de la gestió de les politiques públiques locals.La Diputació de Barcelona dona suport als ajuntaments en la definició de la seva pròpia política d habitatge, a través de la redacció i desplegament del seu pla local d'habitatge (PLH).Amb l'objectiu de difondre i consolidar aquests plans com l'instrument de referència on concretar les propostes i els compromisos municipals en matèria d'habitatge, aquesta Guia metodològica per a la redacció de plans locals d'habitatge vol servir de referent pràctic per a l'elaboració d'aquest document.La nova edició de la guia es el resultat d'una reflexió a fons a partir de l'experiència de més de vuitanta plans redactats en els darrers anys, i té per objecte l'adequació dels PLH al context socioeconòmic actual i al nou paper a desenvolupar pel mon local, buscant la seva simplificació i l'optimització.