CATÀLEG D'ACTIVITATS 2007: IGUALTAT I CIUTADANIA

CATÀLEG D'ACTIVITATS 2007: IGUALTAT I CIUTADANIA

Català

El Catàleg d'activitats i serveis locals 2007 de la Xarxa Barcelona Municipis de Qualitat conté l'oferta dels ajuts econòmics que la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la província, així com també d'altres instruments de suport tècnic, material i personal d'interès local. Per formalitzar la sol·licitud d'aquests ajuts, el Catàleg inclou un CD Rom amb les fitxes per als programes inclosos en aquesta convocatòria. Aquest catàleg és fruit d'una nova manera de treballar, afavorint la interacció dels municipis amb les entitats que operen en el territori. En total, tenim més de 100 programes en 13 diferents àmbits d'actuació, mitjançant els quals la Diputació vol renovar el seu compromís amb unes polítiques públiques locals de qualitat, la prestació integral de serveis i el treball en xarxa.