DETECCIÓ I INTERVENCIÓ DEL CONSUM DE DROGUES EN MENORS D'EDAT: GUIA PER A L'ELABORACIÓ D'UN PROTOCOL D'ACTUACIÓ EN L'ÀMBIT MUNICIPAL

Garcia López, N. (Autor) / Sol, M. (Autor)
978-84-9803-406-6
Documents de Treball
Serie:
Benestar Social, 12
Materias:
Administración local, Bienestar social, Juventud

Aquesta publicació, elaborada en el marc de la Xarxa Local de Prevenció de les Drogodependències, és el resultat d'un treball conjunt entre diferents professionals coneixedors del tema i vol ser una eina pràctica per dissenyar protocols de detecció i derivació de consum de drogues en menors d'edat, potenciar la coordinació adequada de recursos (educatius, sanitaris, socials...) i donar pautes per identificar els diferents graus de risc, segons la seva situació en relació amb el consum de drogues a fi d'intervenir en el context immediat.