- Autoría
- Martínez i Jordà, David (Autor) / Medina i Vilalta, Carles A. (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Año de edición:
- 2023
- Páginas:
- 41
- Colección:
- Eines
- Serie:
- Benestar i Ciutadania, 32
- Bajo demanda. Disponible en 2-3 días para península
El present document proposa un model metodológic de referència, que pretén dotar als ens locals d'eines i estratègies de gestió de la comunicació, que contribueixin a la millora del coneixement que la ciutadania i altres serveis públics del territori tenen dels serveis socials municipals, amb l'objectiu de promoure un canvi en la percepció assitencialista i estigmatitzada que sovient es té d'aquests serveis, fer més eficient la seva resposta davant les probemàtiques socials -clàssiques i emergents-, i impulsar processos de reflexió estratègica que enforteixin el posicionament dels serveis socials com a serveis transparents, transformadors i amb vocació d'universalització.
En aquest sentit, al document marc trobareu les bases per a elaborar unp la de comunicació de serveis socials, els agents que cal tenir en compte durant les diferents fases de disseny del pla, les estratègies per donar difusió a la cartera de serveis socials o sobre com accedir al servei entre d'altres.
Otros libros de la materia
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados