Cos de Mestres. Educació Física (T2)

Cos de Mestres. Educació Física (T2)

Temari volum 2

Catalán
7 Editores (MAD)

978-84-142-6440-9

L'editorial MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari d'Educació Física per a l'accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent.
En aquest volum incloem els temes 14 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, por la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (LOMLOE) i el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica.

Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema y bibliografia especialitzada.