- Editorial:
- 7 Editores (MAD)
- ISBN:
- 978-84-142-7254-1
- Año de edición:
- 2023
- Páginas:
- 206
MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari de Audició i Llenguatge per a l'accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent. En aquest volum incloem els temes 14 a 25, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (LOMLOE), el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica i el Decret 21/2023, de 7 de febrer, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació infantil.
Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada.
Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes
Tema 15. La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l'elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d'ús
Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel·lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d'aquests alumnes
Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel· lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars
Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d'aquests alumnes
Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars
Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge
Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla
Tema 22. La intervenció del mestres d'audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars
Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge
Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge
Tema 25. La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars
Otros libros de la materia
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados