Parlem de... participació ciutadana

Portada publicació del Parlem de...

Parlem de... participació ciutadana

 

El dijous 22 de gener, a les 12 h, la Diputació de Barcelona us convida a la presentació del llibre Recull de normativa sobre participació ciutadana a l'àmbit local, dins del cicle de converses Parlem de..., al vestíbul de Can Serra (rambla de Catalunya 126 de Barcelona). 

L'acte comptarà amb la intervenció de Josep Lluís Martí, professor de Dret de la Universitat Pompeu Fabra, autor de la primera edició i de la seva actualització, que conversarà amb el Diputat delegat de Participació de la Diputació de Barcelona, Marc Serra Solé, en un diàleg orientat a aprofundir sobre les novetats normatives més rellevants i l'avaluació dels principals canvis legislatius en matèria de participació ciutadana.
 

A continuació s'obrirà la taula rodona "La participació ciutadana i el foment de l’associacionisme des del món local" centrada en l'anàlisi de les principals novetats jurídiques, posant especial èmfasi en les oportunitats que obre la Llei 11/2023, de foment de l'associacionisme.

Intervindran:

Mariona Soler, representant de la Plataforma de Gestió Ciutadana i membre del Grup de Defensa dels Drets Administratius.

Ramon Nicolau, president de la Federació Catalana de Voluntariat Social, impulsor de la Xarxa d'Acció Comunitària de Catalunya.

Aurora Corral, secretària General de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Josep Lluís Martí, professor de Dret de la Universitat Pompeu Fabra, autor del llibre.

 

Clourà l'acte Carola Castellà, cap de l'Oficina Tècnica de Participació per als Governs Locals de la Diputació de Barcelona..

 

Podeu confirmar l'assistència omplint aquest formulari. L'aforament és limitat.
 

Us hi esperem!

 

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació