POLÍTIQUES DELS NOUS USOS DEL TEMPS EN ELS MUNICIPIS PETITS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA, LES

Català
Marquilles, B. (Autor) / Quintana, I. (Direcció)

978-84-9803-449-3

Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Igualtat i Ciutadania, 18

Aquesta publicació se centra en l'anàlisi a l'entorn de les polítiques dels nous usos del temps en els municipis petits (de menys de 5.000 habitants). L'anàlisi té una doble finalitat: en primer lloc, aprofundir el coneixement sobre els usos del temps en els municipis petits de la província de Barcelona, per tal de conèixer-ne les demandes i necessitats des d'una perspectiva de gènere; en segon lloc, identificar actuacions i experiències concretes sobre els usos del temps i municipis petits en el context internacional i a casa nostra, com a punt de partida per encetar la reflexió i proposar possibles línies d'intervenció.