LLINARS DEL VALLÈS DESAPAREGUT

LLINARS DEL VALLÈS DESAPAREGUT

Casellas Dalmau, M. Àngels (Autor) / Morlans, Germà (Autor) / Gómez, Albert (Autor)
Editorial Efadós

978-84-18243-76-9

Catalunya Desapareguda

Llinars desaparegut és una selecció d'imatges i de documents que ens conviden a burxar en els records i descobrir el creixement urbanístic i els antics costums, vivències i peculiaritats d'un poble que s'ha transformat.
Res no s'oblida mentre algú ho recordi. La memòria oral desapareix però l'escrita perviu i ens sobreviu. Les instantànies privades ara han sortit dels àlbums i dels calaixos per passar a ser públiques. Aquest és un recorregut visual per carrers plens de vida, per uns paratges desapareguts i per un territori encara d'un verd intens.