JOSEP BUIL MAYRAL, (1920-2005)

JOSEP BUIL MAYRAL, (1920-2005)

Català
Boadas, Joan (Direcció) / Iglesias, David (Direcció) / Buil, J. (Fotògraf)
Ajuntament de Girona
Coeditorial:
Rigau Editors

978-84-8496-138-3

Col·lecció:
Girona fotògrafs

Les fotografies de Josep Buil de la seva època d'aficionat ens permeten viatjar cap a una part del nostre passat més pròxim, però també l'inscriuen com un dels destacats fotògrafs gironins. Els seus treballs personals, en els quals va conjugar la millor de les tendències internacionals que van marcar l'esfera fotogràfica de la seva època, es van escapar de la producció estandaritzada del seu temps i ens demostren que més enllà dels centres de producció i difusió de fotografies de ciutats com Barcelona i Madrid també hi va haver creadors interessants. Una producció fotogràfica que ens convida a revisitar la història.

Edició municipal