INFORME SOBRE CONCILIACIÓ I OCUPABILITAT: RESUM EXECUTIU / INFORME SOBRE CONCILIACIÓN Y EMPLEABILIDAD: RESUMEN EJECUTIVO / REPORT ABOUT CONCILIATION AND EMPLOYABILITY: EXECUTIVE SUMMARY

Català , Castellà , Anglès
Domínguez, C. (Autor)

978-84-9803-019-8

La Diputació de Barcelona, com estableix el seu Pla de Mandat 2004-2007, impulsa una sèrie de mesures que afecten de manera molt directa els temes que es desenvolupen en aquesta publicació: les polítiques de suport a les famílies, la promoció de la igualtat dona-home, la qualitat de l'ocupació i el foment de la responsabilitat social de les empreses. Per aprofundir en questes qüestions, i en el marc del Projecte ELIONOR, cofinançat per la iniciativa comunitària Equal, s'ha desenvolupat l'estudi Conciliació i ocupabilitat. La Diputación de Barcelona, tal y como establece su Plan de Mandato 2004-2007, impulsa una serie de medidas que afectan muy directamente los temas desarrollados en esta publicación: las políticas de apoyo a las familias, la promoción de la igualdad mujer-hombre, la calidad del empleo y el fomento de la responsabilidad social de las empresas. Para profundizar en estas cuestiones, y en el marco del Proyecto ELIONOR, cofinanciado por la iniciativa comunitaria Equal, se ha desarrollado el estudio Conciliación y Empleabilidad. The Diputació de Barcelona, as established in its 2004-2007 Government Plan, promotes a series of measures wich directly affect the issues contemplated in this publication: family support policies, gender equality promotion, employment quality and the fostering of business social responsibility. The research study Conciliation and Employability has been developed in order to consider these issues in depth, withim the framework of the Elionor project, which has been co-financed by the EC initiative Equal.