Guia del mercat social
Llibre d'impressió a demanda

Guia del mercat social

Català
Autoria
García Jané, J. (Autor) / Suriñach, R. (Autor)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Any d'edició:
2019
Pàgines:
109

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Economia i treball, 7

El mercat social és una xarxa estable de transaccions entre entitats d'economia social i solidària (o les que hi són properes), consumidors responsables i estalviadors-inversors ètics que s'orienta a satisfer el màxim nombre de necessitats, juntament amb béns comuns i béns públics, per mitjà de relacions d'intercanvi, cooperació i solidaritat. La guia que us oferim presenta els elements conceptuals bàsics del mercat social i els connecta no només amb l'economia social i solidària sinó també amb el desenvolupament humà local. D'altra banda, el document aporta un esquema metodològic que integra la producció de béns i serveis, les finances i el treball per desplegar estratègies de mercat social. A més, recull casos d'interès -un total de vint-i-nou hi són sistematitzats- que poden inspirar els àmbits locals quan es tracti d'emprendre iniciatives.

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació