Guia del mercat social
Llibre d'impressió a demanda

Guia del mercat social

Catalán
Autoría
García Jané, J. (Autor) / Suriñach, R. (Autor)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Año de edición:
2019
Páginas:
109

Colección:
Eines
Serie:
Economia i treball, 7

El mercat social és una xarxa estable de transaccions entre entitats d'economia social i solidària (o les que hi són properes), consumidors responsables i estalviadors-inversors ètics que s'orienta a satisfer el màxim nombre de necessitats, juntament amb béns comuns i béns públics, per mitjà de relacions d'intercanvi, cooperació i solidaritat. La guia que us oferim presenta els elements conceptuals bàsics del mercat social i els connecta no només amb l'economia social i solidària sinó també amb el desenvolupament humà local. D'altra banda, el document aporta un esquema metodològic que integra la producció de béns i serveis, les finances i el treball per desplegar estratègies de mercat social. A més, recull casos d'interès -un total de vint-i-nou hi són sistematitzats- que poden inspirar els àmbits locals quan es tracti d'emprendre iniciatives.

Otros libros de la materia

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació