FINANZAS MUNICIPALES EN EL ESTADO DE LAS AUTONOMÍAS, LAS: ESTIDIOS Y PROPUESTAS

Matèries:
Administració autonòmica, Finances públiques. Impostos
Resum

Les Jornades d'Estudi sobre les Finances Municipals a Espanya, celebrades a Breclona els dies 21 i 22 de maig de 1984 i organitzades per l'Exma. Diputació de Barcelona amb la Col·laboració del Centre d'Estudis de Planificació, sorgeixen com a conseqüència de la necessitat d'obrir un fòrum de debat i reflexió sobre un tema fonamental com són les qüestions al voltant de la configuració de les corporacions locals en la nova estructuració de l'Estat. L'objecte de la convocatòria d'aquestes jornades ha estat, doncs, posar en contacte les opinions i experiències dels alts càrrecs de l'administració de l'Estat, els responsables de les àrees d'hisenda dels diferents municipis, representants dels diferents partits polítics, estudiosos del món acadèmic i en general a persones interessadesen el tema.