El Clot i el Camp de l'Arpa. Comerços

El Clot i el Camp de l'Arpa. Comerços

Martell, R. (Autor) / Frigola, Joan Àngel (Autor) / Morell, Jordi (Autor) / Renom, E. (Autor)
Editorial Efadós

978-84-19736-29-1

Catalunya Desapareguda

En aquest volum us mostrem un recorregut per la història del comerç del barri mitjançant fotografies i imatges de publicitat de les botigues que han donat vida al barri. Moltes han desaparegut, algunes encara hi són, però totes han fet un servei al barri i a la ciutadania. Hi trobareu imatges i records de tota mena de comerços: alimentació, parament de la llar, farmàcies, roba, el mercat, bars...
En alguns casos, fins i tot, ha desaparegut el tipus de comerç, com les fàbriques de gel o les vaqueries.