EINES I INICIATIVES DE LES CIUTATS EUROPEES PER CONSTRUIR LA PAU: PRÀCTIQUES DE DIPLOMÀCIA DE CIUTATS

Català
Barbeito, C. (Autor) / Diputació de Barcelona. Direcció de Relacions Inte (Direcció)

978-84-9803-139-3

Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Govern Local, 2

Aquest manual presenta les eines i les iniciatives de les ciutats europees per construir la pau tant des del municipi com a partir de la cooperació entre ciutats. El municipi pot treballar prevenint la violència directa, transformant els conflictes, promocionant la convivència, sensibilitzant els ciutadans i educant-los per la pau i la coherència. Les ciutats poden cooperar entre elles per acabar amb la violència directa i tenir cura de les persones, atacar les causes de fons dels conflictes i facilitar-ne els canals de transformació.