CONSTRUCTORES DE CIUTAT: SANT MARTÍ. LA LLUITA DE LES DONES PELS DRETS DE CIUTADANIA

Autoria:
Segura Soriano, Isabel (Autor)
Editorial :
Ajuntament de Barcelona
Categoria:
978-84-9156-320-4
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Constructores de ciutat, 2
Català
Matèries:
Participació ciutadana, Feminisme, Història de Barcelona, Barcelona
Resum

Aquest llibre està basat en la història oral de les diferents dones de Sant Martí participants al projecte Constructores de ciutat. S'hi recull la història no contada de les dones, il·lustrada per documents gràfics i materials fotogràfics procedents d'arxius municipals, i personals, que permeten visualitzar les aportacions de les dones per assolir els drets bàsics per a la ciutadania. Les dones de diferents períodes històrics van iniciar importants accions col·lectives per exigir, reivindicar i aconseguir alguns dels drets més fonamentals de l'actualitat, com són el dret a l'alimentació, a l'habitatge, a la salut i a l'educació, entre d'altres.

Altres llibres de la matèria