Un model d'equipament juvenil, definició i requisits mínims
Llibre d'impressió a demanda

Un model d'equipament juvenil, definició i requisits mínims

Català
Vila Mumbrú, C. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Perso (Direcció)

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 18

Els equipaments juvenils municipals es troben en un moment decisiu que des de l'Oficina del Pla Jove volem afrontar. Som conscients que amb el pas dels anys s'han creat i desenvolupat a tot el territori una constel.lació d'equipaments. En el seu inici, aquests equipaments van respondre - i ho continuen fent en l'actualitat - a necessitats i circumstàncies molt diverses, pròpies de cada ens local. Aquesta realitat, complexa i diversa, fa difícil abordar d'una manera comuna els equipaments juvenils com a eina essencial de les polítiques públiques de joventut.Atesa la diversitat d'equipaments que hi ha, hem cregut necessari proposar un seguit de requeriments per a un equipament juvenil municipal que, més enllà de la realitat pròpia de cada municipi, ens permeti posar en comú uns mínims imprescindibles a tenir en compte. El text que teniu a les mans pretén ser una proposta en aquesta direcció, una eina d'ajuda. A partir d'aquest document, entès com un punt de partida, s'obre l'oportunitat d'encetar noves línies de treball, tant per disposar d'una radiografia de la realitat existent - que permetria noves línies de contrast i planificació - com per considerar vies de coordinació entre els diferents equipaments juvenils.