Repertori de normes legals per als arxius municipals

Eines
Sèrie:
Cultura, 4

La Xarxa d'Arxius Municipals, coordinada per l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, té com a gran objectiu oferir i compartir eines, recursos i serveis entre els arxius municipals que l'integren.Els arxius municipals tenen encomanades funcions diverses de caràcter administratiu i, alhora, cultural, que abasten des de la gestió documental fins a la difusió cultural. A partir d'aquestes funcions, la gestió diària dels arxivers i arxiveres municipals s'emmarca en nombroses i variades normes legals que dificulten a voltes el seu coneixement i la seva aplicació de manera precisa.Aquest Repertori de normes legals per als arxius municipals pretén facilitar l'accés i el coneixement a la legislació que afecta els arxius en general i els arxius municipals en particular.

Articles relacionats