PLANIFICACIÓ I GESTIÓ INTEGRAL DEL LITORAL: EINES, ESTRATÈGIES I BONES PRÀCTIQUES

Diputació de Barcelona. Àrea de Cooperació. Servei (Autor) / Vilaseca, M. (Direcció)

978-84-7794-882-7

Espai blau, 2

El litoral ocupa una franja de 115 km del territori de la província de Barcelona i aplega més de la meitat de la seva població. És imprescindible protegir aquest espai per evitar-ne la degradació, però al mateix temps l'hem de gestionar correctament per afavorir-ne així el desenvolupament sense malmetre'l.Aquest llibre, estructurat en deu capítols, vol evidenciar aquesta necessitat. Inclou articles, teòrics i pràctics sobre la planificació, la millora, la promoció i la recuperació del litoral, que divulguen experiències de diferents municipis i exposen discursos de professionals, gestors d'administracions públiques i experts de l'àmbit universitari.