OBSERVATORI DE POLÍTIQUES EDUCATIVES LOCALS

OBSERVATORI DE POLÍTIQUES EDUCATIVES LOCALS

INFORME 2010

Català
Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació. Gerència (Direcció)

978-84-9803-424-0

Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Educació, 7

L'Observatori de polítiques educatives locals va néixer l'any 2005 com a instrument de coneixement i innovació amb la missió de contribuir a la governabilitat local a partir del seguiment, avaluació i sistematització de noves propostes i línies d'actuació relacionades amb l'educació. El seu objectiu final és contribuir a la presa de decisions i a la millora dels resultats de les polítiques educatives dels municipis. L'informe 2010 de l'Observatori de polítiques educatives locals inclou un conjunt d'articles que aborden diferents temes d'interès prioritari per a l'Àrea d'Educació i per la conjunt d'administracions locals: el desenvolupament reglamentari de la Llei d'educació i el paper que atorga als ajuntaments, les zones educatives com a espais de corresponsabilitat, les polítiques d'acompanyament a l'escolaritat, l'equitat en l'accés als serveis educatius i l'adequació de la formació professional amb les necessitats de qualificació de mercat de treball.

Articles relacionats