MANUAL D'AUDITORIA URBANÍSTICA MUNICIPAL

MANUAL D'AUDITORIA URBANÍSTICA MUNICIPAL

Badia, J. (Autor) / Clapès, A. (Autor) / Morell, Miquel (Autor) / Carceller, E. (Autor) / Diputació de Barcelona. Institut d'Urbanisme, Habi (Autor) / Jover, Agustí (Direcció)

978-84-7794-140-8

La planificació territorial i urbanística configura una de les polítiques locals de més trascendència. La Llei 2/2002, de 14 de març, d'urbanisme, va introduir algunes novetats en identificar els principis inspiradors de l'urbanisme i regular el planejament, la gestió urbanística, la disciplina urbanística i la gestió per a la disposició del sòl destinat a l'habitatge. L'auditoria urbanística és un instrument que apareix per primera vegada en aquesta legislació i que planteja dubtes i dificultats. Aquest manual és una guia per fer de l'auditoria urbanística un nou instrument al servei dels ajuntaments.