LA DIRECCIÓ D'ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS: CONEIXEMENTS I EINES CLAU
Llibre d'impressió a demanda

LA DIRECCIÓ D'ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS: CONEIXEMENTS I EINES CLAU

Puigventós i Gusi, C. (Autor) / Reig Majoral, M. (Autor) / Ortega García, T. (Autor) / Carol Sanjurjo, M. (Autor) / Marín Muniesa, A. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura, Educació (Autor)

Eines
Sèrie:
Educació, 2

Les escoles bressol, malgrat no ser una competència obligatòria, són un dels serveis municipals més necessaris i sol·licitats per la ciutadania i, per tant, es troben entre les prioritats de la política educativa local. Aquesta publicació té com a objectiu recollir els coneixements generats al llarg dels vuit anys de durada del Programa de Direcció d'Escoles Bressol Municipals de la Gerència de Serveis d'Educació de la Diputació de Barcelona, per tal de posar-los a disposició dels i les professionals que hi estiguin interessats. Es tracta, doncs, de donar continuïtat al coneixement generat en el marc d'un programa formatiu que es va desenvolupar amb èxit amb la intenció de transmetre aquests coneixements de manera continuada.