GUIA PRÀCTICA PER A L'ELABORACIÓ D'UN PLA LOCAL DE SALUT PER A MUNICIPIS MENORS DE 10.000 HABITANTS

...UN VIATGE D'OPORTUNITATS

Autor:
Sotus, Noelia (Autor) / Varona, Laia (Autor) / Fernández, Rubén David (Autor)
Editorial :
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Salut Pública, 7
Català
Matèries:
Administració local, Salut pública
Resum

Els plans locals de salut són l'instrument idoni per conèixer l'estat de salut de la població i concretar accions encaminades a millorar-lo. Emmarcar-los en l'estratègia de la salut a totes les polítiques i actuar sobre els determinants de la salut és garantia d'exit per crear municipis més saludables.

Aquesta guia presenta l'elaboració d'un pla local de salut com un viatge ple d'oportunitats per a un municipi. A través de deu mapes, concreta les etapes a seguir i facilita recursos específics per endegar el pla local de salut amb perspectiva comunitària.

Articles relacionats