GUIA PRÀCTICA PER A L'ELABORACIÓ D'UN PLA LOCAL DE SALUT PER A MUNICIPIS MAJORS DE 10.000 HABITANTS

Autor:
Samper Sierra, Sarai (Autor) / Moreno Moreno, Raquel (Autor) / Pedrós Massià, Paula (Autor)
Editorial :
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Salut Pública, 6
Català
Matèries:
Administració local, Salut pública
Resum

Els plans locals de salut són l'instrument idoni per conèixer l'estat de salut de la població i concretar accions encaminades a millorar-lo. Emmarcar-los en l'estratègia de la salut a totes les polítiques i actuar sobre els determinants de la salt és garantia d'èxit per crear municipis més saludables.

Aquesta guia s'ha elaborat com a eina de treball per ajudar els ens locals a posar en marxa el seu pla de salut. A partir d'una reflexió sobre les polítiques de salut, aporta materials i consells pràctics per a cadascuna de les diferents fases del disseny del pla.

Articles relacionats