GESTIÓ DEL CICLE INVERSOR, LA: UN NOU CONCEPTE PER A L'OBRA PÚBLICA

Anglada, C. (Autor)

978-84-7794-662-5

OTC: Manuals de Gestió, 13

Les inversions dels ajuntaments en infrastructures, equipaments i serveis constitueixen una part important de l'activitat municipal i impliquen un alt percentatge de recursos econòmics i humans. En aquest manual, que tanca la col·lecció OTC Manuals de Gestió, es presenta un model d'anàlisi i gestió de les inversions municipals, basat en l'experiència recollida al llarg dels anys per l'Oficina Tècnica de Cooperació. L'objectiu principal és unificar en un sol document, les idees que s'han anat publicant en diversos manuals sobre la gestió del cicle inversor i donar coherència a la globalitat.