GESTIÓ DE SERVEIS AMBIENTALS MUNICIPALS / GESTIÓN DE SERVICIOS AMBIENTALES MUNICIPALES / MANAGEMENT OF MUNICIPAL ENVIRONMENTAL SERVICES

Editorial :
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Medi Ambient, 1
Català , Castellà , Anglès
Matèries:
Administració local, Medi ambient. ecologia
Resum

La Gerència de Serveis de Medi Ambient presenta en aquesta publicació diverses experiències inscrites en l'àmbit de la gestió dels serveis ambientals municipals. El llibre aborda un tema que desperta interès en les administracions locals, perquè planteja un ampli ventall de possibilitats i disjuntives de gestió dels serveis ambientals, des de la pública a la privada. En els seus apartats habituals de món jurídic, municipal i social, la publicació tracta el concepte de remunicipalització dels serveis públics sota les formes de gestió directa i indirecta, i hi incorpora valuoses reflexions, basades en casos reals, en diversos àmbits de gestió, com ara els serveis de recollida de residus i neteja, les flotes de transport públic o el verd urbà.