ANÀLISI DEL MODEL DE FORMACIÓ OCUPACIONAL I INSERCIÓ SOCIOLABORAL: MAPA QUALITATIU DE LA FORMACIÓ OCUPACIONAL PROMOGUT PER LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA. REFLEXIONS I PROPOSTES A PARTIR DE L'ANÀLISI DEL G

Autoria:
Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor)
Editorial :
Categoria:
978-84-7794-807-0
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Quaderns de foment de l'ocupació, 1
Català
Matèria:
Treball
Resum

Aquest document tracta de definir, en primer lloc, un marc conceptual, dins l'àmbit de la formació, basat en un model integral i globalitzador del desenvolupament local. Al mateix temps analitza el sistema de planificació, gestió i avaluació dels programes de formació ocupacional impulsats per la Diputació de Barcelona en la col·laboració amb els ajuntaments i les entitats locals supramunicipals. Es tracta, doncs, d'un estudi que s'emmarca en la necessitat d'analitzar l'impacte qualitatiu de la formació ocupacional en l'àmbit municipal i la seva interrelació amb les polítiques de desenvolupament local, dintre de les noves perspectives de reordenació de les polítiques de formació i inserció de la Unió Europea.

Localització

Topografic