REFLEXIÓ SOBRE L'ORGANITZACIÓ DELS SERVEIS TÈCNICS MUNICIPALS A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: ANÀLISI PER TRAMS DE POBLACIÓ MUNICIPAL

978-84-7794-169-9
Papers de gestió, 1
Administración local

Una de les condicions per al desenvolupament territorial dels pobles i de les ciutats és disposar d’una oficina tècnica municipal ben organitzada i augmentar-ne l’eficàcia, ja que, a més de les seves funcions clàssiques, actualment han d’assumir més competències i exercir noves funcions. L’objectiu de l’estudi publicat en aquest número de "Papers de gestió" és conèixer la realitat actual de les oficines tècniques a la província de Barcelona, a fi d’analitzar el seu funcionament i el seu grau de desenvolupament. S’agrupen els municipis per nombre d’habitants i s’elaboren organigrames tipus per a cada tram de població resultant.
Extracte del sumari:
- Classificació i sistematització de les funcions de les oficines tècniques municipals.
- Característiques de les oficines tècniques municipals.
- Esquemes dels organigrames dels ajuntaments seleccionats.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona M-3-130